×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طراحی جدید هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ الاتحاد

هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی اولین هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر خود را تحویل گرفت. این هواپیما با طراحی جدید اتحاد رنگ آمیزی شده است.

این طراحی که “منظرهای ابوظبی” نام گرفته نتیجه همکاری اتحاد و معتبرترین مشاوران برندینگ در سطح بین المللی است. طرح جدید انعکاسی از طبیعت و چشم انداز صحراهای منطقه و سبک معماری ابوظبی می باشد. در طی سه سال آینده کلیه هواپیماهای ناوگان اتحاد با طرح جدید رنگ آمیزی شده و در سراسر جهان پروازخواهند نمود.

هواپیماهای بوئینگ۷۸۷ اتحاد پاسخگوی انتظارات مسافران این هواپیمایی در دریافت بالاترین سطح خدمات، کیفیت و آسایش در تمامی کلاس های پرواز بوده و ۴۰ مسیر در شبکه بین المللی پرواز های اتحاد به این هواپیما ها اختصاص خواهد یافت. این مسیرها به ترتیب با پروازهای ابوظبی-دوسلدورف و ابوظبی- دوحه آغاز خواهد شد.

انتخاب این هواپیماها بر اساس تحقیقات و مطالعات بازار و در پاسخ به تقاضای موجود انجام شده است. این هواپیماها مجهز به سوئیت های فرست کلاس و استودیو های بیزنس کلاس با پیشرفته ترین امکانات موجود می باشد. صندلی های کلاس اکونومی نیز در این هواپیماها به گونه ای طراحی شده است که حداکثر فضای نشیمن ممکن و راحتی و امکانات را برای مسافران فراهم نماید.

اتحاد در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۱۴ فروند هواپیماهای جدید تحویل می گیرد که شامل ۴ فروند ایرباس A380، سه فروند بوئینگ ۷۸۷ ، یک فروند ایرباس A320 و شش فروند ایرباس A321s می باشد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches