×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت وجود نهضت سوادآموزی در کسب و کار تعاونی‌ها

اقتصادتهران: مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعاونی ها در ایجاد کارآفرینی و اشتغال نقش مهمی دارند گفت: وجود نهضت سوادآموزی و سوادافزایی در ارتقا کسب و کار تعاونی ها ضروری است.

به گزارش ایرنا، مسلم خانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ماهیت و هویت تعاون در نظام اقتصادی ایران افزود: اقتصاد ایران بر اساس ارکان دولتی، تعاونی و خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه با الگوی تعاون می توان موضوع مردم سالاری و حاکمیت انسانی در کسب و کارها رسید و از تداوم ثروت در دست گروه خاصی جلوگیری می شود افزود: استفاده از الگوی تعاون برای فقرزدایی یکی از رویکردهای این حوزه است.

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعاونی ها در ایجاد کارآفرینی و اشتغال نقش مهمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تعاون و مدیریت نقدینگی یکی دیگر از رویکردهای ایجاد تعاونی ها است گفت: در حال حاضر نقدینگی در کشور سرگردان است و الگوی تعاون به خوبی می تواند؛ نقدینگی را به سمت تولید و کارآفریتی سوق دهد.

خانی با اشاره به تحریم ها گفت: با الگوی تعاون می توان آثار زیان بار تحریم ها را به حداقل برسانیم و از این طریق نیز می توان به ایجاد شغل کمک کرد.

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شرکت های تعاونی توانسته اند در نظام دانشگاهی؛ کسب و کارها به جوانان کارآفرینان کمک کنند گفت: دانشجویان تمایل به ایجاد کسب و کارهای تعاونی دارند.

وی با اشاره به برنامه های استرتژیک حوزه تعاون گفت: تشکیل شرکت های تعاونی هلدینگ یکی از برنامه های جدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تا سال هزار و ۴۰۰ اجرایی می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches