×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت شکوفاتر کردن هر چه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه

اقتصادتهران: در همایش «بسیج سرو قامتان اقتدار» که صبح امروز همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد بر شکوفاتر کردن هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، همایش «بسیج سرو قامتان اقتدار» صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر، امیر سرتیپ سیدحسام هاشمی، رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا، حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

دفاع مقدس را همواره تکرار و یادآوری کنیم

امیر سرتیپ سیدحسام هاشمی، رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا در این همایش با تبریک هفته دفاع مقدس و عید غدیر خم، گفت: عید ولایت، عاشورا و انتظار فرج سه رخداد مهم در اسلام است که همواره تهدیدی مهم برای دشمنان اسلام محسوب شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر ۸۰  سال هم از دفاع مقدس بگوییم، باز هم کم است؛ اظهار کرد: آنچنان که عاشورا همواره برای ما تکرار و زنده می‌شود، باید دفاع مقدس را نیز همواره تکرار و یادآوری کنیم.

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) با پیوستن ارتش و نیروهای مسلح به پیروزی رسید، گفت: از همان ابتدا نیز با درایت امام راحل این انقلاب حفظ شد و متاسفانه این انقلاب ۷ روزه نبود که به آن تهاجم شد و ۱۰ روزه نبود که تیپ مهاباد ما به تاراج رفت.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره)در برابر شعارهای انحلال ارتش که در سال‌های ۵۷ و ۵۸ از سوی منافقین و عوامل ناآگاه داده می‌شد، ایستادگی کردو روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نام نهاد.

امیر سرتیپ هاشمی تاکید کرد: آنچه ما داریم از امام راحل است و اگر ارتش و سپاه و بسیج و مردم ما گوش به فرمان اسلام و امام و مرجعیت نبودند، اینچنین در صحنه نبودند.

 باید از خون شهدای دفاع مقدس دفاع کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج هلال‌احمر همواره با عشق، شور و اشتیاق خاص این برنامه ها را برگزار کرده است، گفت: نمونه همین فعالیت‌ها شاخص رویش انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ۲۲۰ هزار شهید، ۵۰ هزار آزاده و ۳۰۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب شد، اظهار کرد: تا کنون پیکر پاک ۴  هزار شهید را به میهن اسلامی بازگرداندیم و هنوز ۶ هزار شهید انقلاب مفقود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رهبر معظم انقلاب در حال دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهدا است و ما نیز باید این دفاع را به اشکال مختلف ادامه دهیم؛ چراکه عاقبت این راه سعادت است.

 گفتنی است در این برنامه از ایثارگران و بسیجیان جمعیت هلال احمر تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches