×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت رسیدن به یک پیمان منطقه‌ای برای توسعه ترانزیت

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به ظرفیت جغرافیایی قابل توجه ایران برای نقش‌آفرینی در ترانزیت منطقه، باید به سمت رسیدن به یک پیمان منطقه‌ای برای توسعه و تسریع ترانزیت حرکت کنیم.

شهرام آدم‌نژاد دیروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه حمل و نقل، اظهار کرد: خوشبختانه ما مذاکرات ابتدایی برای رسیدن به این پیمان بین‌المللی را با وزارت امور خارجه انجام داده‌ایم و درصورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، می‌توان به نهایی شدن این پیمان در ماه‌های پیش‌رو امیدوار بود.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی حمل و نقل، تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی بر روی در اولویت قرار داشتن کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران تاکید دارند. ما تلاش کرده‌ایم در کنار آن، انحراف موجود میان خواسته مردم و سیاست‌ها و ضوابط اعلام شده را تغییر دهیم و در کنار آن، به آموزش به عنوان عاملی مهم فکر کنیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: اساس کار ما در این دوره، مقابله با تحریم‌هایی خواهد بود که هدف‌شان محدود کردن فعالیت‌های ماست. در این دوره باید با نگاه هوشمند مدیران و حرکت چابک بخش‌های مختلف حمل و نقل از تهدیدها فرصت بسازیم و به سمت اهداف گسترده کشور حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل – به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه ۲۶۳ شرکت و مجموعه مرتبط با حمل و نقل حضور داشتند که طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، بیش از ۹۰ درصد آن‌ها را بخش خصوصی تشکیل داده است.

در پایان این نمایشگاه از تمبر یادبود نمایشگاه حمل و نقل نیز رونمایی شد.

به‌دنبال دستور امام خمینی (ره)، برای بسیج کامیون‌داران برای انتقال کالاهای باقی‌مانده در بنادر کشور، ۲۶ آذرماه هر سال به‌عنوان روز حمل و نقل شناخته می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches