×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت درآمدزایی شرکت پست بر مبنای IT

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات در استان گلستان بر ضرورت درآمدزایی در شرکت ملی پست بر مبنایIT تاکید کرد و افزود: این شرکت به عنوان یک شرکت معتبر باید روند صعودی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر  واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان که در محل اداره کل پست این استان برگزار شد، با اشاره به بی مهری‌های صورت گرفته در حق شرکت ملی پست در سال‌های گذشته، گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت مهم و معتبر باید روند صعودی خود را طی کند.

وی به مشکلات معیشتی و مالی کارکنان پست در سال های گذشته اشاره کرد و تاکید داشت: ما تلاش کرده‌ایم که هر چه پست درآمد داشته است پرداخت حقوق و مزایای کارکنان پست در اولویت قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اولویت‌های این وزارتخانه درباره رسیدگی به وضعیت شرکت پست در ۳٫۵ سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: ارتقای وضعیت حقوق و مزایای کارکنان پست، تجهیز و نوسازی امکانات و تجهیزات و بازسازی جایگاه این شرکت در استان‌ها از برنامه‌های اجرا شده در شرکت ملی پست برای ارتقای جایگاه آن در کشور است.

وی تاکید کرد: پست باید یک شرکت درآمدزا باشد که نیازی به کمک دیگر بخش‌ها نداشته باشد و به همین منظور با نوآوری‌های انجام شده و استفاده از IT درآمد پست در این سال ها افزایش داشته است.

دکتر واعظی با بیان اینکه کارکنان پست به عنوان نمایندگان دولت با مردم در ارتباط هستند از کارکنان پست خواست با سرعت و کیفیت بالا نسبت به خدمت رسانی به مردم، اقدام و با احترام و تکریم با مردم برخورد کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches