×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت جریان سازی برای پیشبرد اهداف کشاورزی

اقتصادتهران: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی ها به عنوان هدایتگران افکار عمومی باید برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی، فرصت سازی و جریان سازی کنند.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در دیدار با رییس و مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه افزود: روابط عمومی ها باید آینده نگر، باانگیزه و با سازماندهی آگاهی بالا بتوانند بسترساز فعالیت های همه سطوح مدیران باشند.

تقوی اضافه کرد: باید از قدرت افکار عمومی به عنوان یکی از مولفه ها و پیشران های سیاست ها و برنامه ها برای همراه کردن و پیش بردن سیاست های بخش کشاورزی در جامعه نظیر برنامه های الگوی کشت و اصلاح الگوی مصرف بهره گیری کرد.

وی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام در بخش کشاورزی و توسعه فرهنگ جهادی، لازم است از ابزارهای فرهنگی، رسانه ها، تریبون های مختلف و فضای مجازی استفاده شود.

تقوی مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در این دوره را تبیین، حمایت و پشتیبانی از اهداف و ماموریت های بخش کشاورزی در تحقق سیاست های کلی نظام در بخش کشاورزی بویژه در زمینه امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: توجه به فرهنگ کشاورزی با هدف ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی مشاغل مختلف کشاورزی در جامعه ضروری است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار گفت: با توجه به سابقه و نگاه فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی انتظار می رود در دوره جدید صدای کشاورز و فرهنگ کشاورزی در جامعه تقویت شود.

شاهرخ رمضان نژاد اضافه کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه از طریق تعامل با دستگاه های حاکمیتی نظیر رسانه ملی و بهره گیری از تریبون های مختلف، امکان تبیین برنامه ها و پشتیبانی از دستاوردهای بخش کشاورزی مانند خودکفایی گندم و افزایش خوداتکایی در تولید شکر را دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches