×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت جایگزین کردن نگاه‌های به‌ روز و علمی جایگزین نگاه‌های سنتی در بانکداری

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست صمیمانه با نخبگان و پژوهشگران مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران بر حفظ استقلال این مرکز و تلاش برای تبدیل شدن به هاب دانشی و پژوهشی نظام بانکداری تاکید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در این نشست که با حضور صمد عزیز نژاد، عضو هیات مدیره رضوی، رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و اساتید و پژوهشگران این مرکز برگزار شد، بر استقلال این مرکز تاکید و تصریح کرد: ساختاری برای ارتباط با دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران و یک نگاه بیرونی مجهز به دانش روز در حوزه اقتصادی و بانکی برای بانک ملی ایران نیاز بود و مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی به صورت هدفمند، با قاعده‌ای مستثنی از ساختار اداری بانک ملی ایران راه اندازی شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت مشتری مداری، تصریح کرد: برای ارائه خدمات نوآورانه به جامعه و سودآوری، دانش اساتید و نخبگان علمی جایگاه بسیار مهمی داشته و تمام گزارش‌ها و پژوهش‌ها باید متناسب با دغدغه‌ها و مشکلات بخش‌های مختلف بانک و کاربردی و خروجی محور بوده تا بتوانند به درستی نیازهای بانک را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه صنعت بانکداری یک صنعت پویا و دینامیک است، افزود: لازم است ما نیز همگام با تحولات مالی، اقتصادی و فرهنگ سازمانی ایده‌آل این صنعت حرکت کنیم، نگاه‌های به روز و مبتنی بر دانش را جایگزین نگاه‌های سنتی کرده و به زبانی مشترک در سطح جهانی برای این صنعت دست یابیم.

نجار زاده با تاکید بر ظرفیت‌‌های ویژه و عملکرد قابل توجه این مرکز، ادامه داد: مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی می‌تواند به هاب دانشی و پژوهشی نظام بانکداری بدل شده و با اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ داخلی و خارجی موجب پیشرفت نظام بانکی شود.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches