×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت استفاده از محصولات بهداشتی ایرانی

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا ( تولید کننده محصولات بهداشتی با نام “گلی”) از افزایش سهم بازار این محصولات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، علی صفوی نژاد، در مراسم «پنجاه سال با گلی» که عصر روز شنبه ( هشتم خرداد) با حضور تعدادی از خبرنگاران و نیز آقای مارسلو از شرکت فرمنیخ سوئیس در هتل ارم تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: محصولات گلی از دیرباز تا کنون مورد مصرف بسیاری از خانواده‌ها بوده و هم اکنون این شرکت قصد دارد تا تنوع بیش‌تری در تولیدات خود به وجود آورد.

وی با بیان آن که در حال حاضر این شرکت سهم ۱۲ درصدی را در بازار در اختیار دارد، تصریح کرد: در طول سالیان گذشته تا کنون سلیقه مردم تغییر کرده است اما ما قصد داریم تا همگام با تغییر سلیقه و خواست مردم، نسبت به ارائه تولیدات متنوع‌تر اقدام کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که چرا گلی نتوانسته آنطور که شایسته است خود را در میان سایر محصولات بهداشتی مطرح کند گفت: تمام تلاش مدیران شرکت بر ایجاد تنوع در محصولات این شرکت است کما اینکه سایر رقبا نیز در سالیان گذشته توانستند سهم خود از بازار را افزایش دهند که ما نیز از این فرصت در فضای رقابتی استقبال می‌کنیم.

صفوی نژاد با اشاره به بکارگیری دستگاه‌های ظرفشویی در برخی خانواده‌ها و ضرورت بکارگیری محصولات گلی یادآور شد: این شرکت مصمم است تا محصول جدیدی که قابلیت کاربرد در انواع ماشین ظرفشویی را دارد در آیند‌ه‌ای نزدیک به بازار عرضه کند.

به گفته وی یکی از اصول اقتصاد مقاومتی استفاده از محصولات ایرانی در تمام زمینه‌هااست و ما امیدواریم که خانواده‌ها نسبت با افزایش استفاده از محصولات بهداشتی تولید داخلی در  این راستا گام بردارند.

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا با بیان آن که تولید ایرانی یک افتخار برای کشور محسوب می‌شود از بکارگیری فرمول جدید در مایع ظرفشویی گلی خبر داد و گفت: فرمول‌های جدیدی در اختیار این شرکت قرار دارد که در محصولات آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شرکت ساینا از زیر مجموعه‌های شرکت پاکسان به شمار می‌رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches