×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صدور یک میلیون تن محصول لبنی به ۳۰ کشور

اقتصادتهران: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از صادرات نزدیک به یک میلیون تن محصولات لبنی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش مهر، حسن رکنی افزود: این میزان صادرات در قالب ۲۰ ماده لبنی به حدود ۳۰ کشور دنیا ارسال می‌شود که مدال افتخاری برای کشورمان است.

وی یکی از برنامه‌های واحدهای صنعتی دامپروری در کشور را افزایش تولید محصولات راهبردی مانند شیر و گوشت بیان کرد و اظهار داشت: در تولید شیر و لبنیات شرایط خوبی داریم، در گذشته بخشی از نیازها را وارد می‌کردیم اما امروز برخی محصولات را صادر می کنیم.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: از حدود ۸ میلیون راس گاو سنگین در کشور، نزدیک به یک میلیون راس در واحدهای صنعتی است و اگر بخواهیم استمرار در تولید بیشتر و کمیت و کیفیت بهتر داشته باشیم باید از علوم نوین دنیا استفاده کنیم.

وی ادامه داد : خوشبختانه با اجرای شیوه نامه در واحدهای پرورشی صنعتی با همین یک میلیون راس گاو سنگین هم تولید خوبی داریم.

رکنی با بیان اینکه برای افزایش تولید در محصولات دامی و لبنی، باید به عوامل محیطی و ژنتیک توجه ویژه کنیم، گفت: آنچه در عوامل محیطی مطرح است شامل جایگاه، تغذیه و بهداشت دام است و در بخش ژنتیک نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید استمرار یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches