×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صدور ویزای عتبات الکترونیکی می‌شود

اقتصادتهران: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به پیشنهاد این سازمان به سفیر و مسئولان عراقی مستقر در ایران، در صورت موافقت دولت عراق، ویزای سفر به عتبات عالیات به صورت الکترونیکی صادر می شود.

حمید محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای صدور ویزای الکترونیکی با توجه به مزایای آن در نشست با سفیر عراق مطرح شد و اکنون منتظر پاسخ دولت عراق در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مزایای صدور ویزای الکترونیکی کاهش زمان برای اخذ ویزا و تسهیل در امور مربوطه برای سفر به عتبات عالیات است.

محمدی اظهار داشت: از دیگر مزایای این اقدام، از بین رفتن صف های طولانی صدور ویزا به خصوص در ایام اربعین حسینی است و همه امور بدون نیاز به حضور درخواست کننده ویزا در سفارتخانه، به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مربوطه انجام می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امروزه بیشتر کشورها برای تسهیل در امور متقاضیان سفر به نقاط مختلف دنیا، اقدامات خود را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شخص متقاضی به انجام می رسانند.

به گزارش مسئولان مربوطه ستاد اربعین امسال حدود ۲ میلیون زائر ایرانی برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches