×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
صدور مجوز پروازهای اربعین به ۷۴۴ پرواز رسید

اقتصادتهران: سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز ۷۴۴ پرواز برنامه ای و فوق العاده در ایام اربعین خبرداد.

 به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: بنا به درخواست شرکت های هواپیمایی ایرانی و العراقیه ۷۴۴ مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه ای و فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

 وی افزود: از این تعداد ۵۱۲ مجوز به صورت فوق العاده صادر شده که ۸۷ مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و ۴۲۵ مجوز برای شرکت های ایرانی صادر شده است.

 جعفرزاده با بیان اینکه هرگونه تخلف احتمالی در کمترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پروازهای اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران فروشی به آن دست یافتند منجر به بسته شدن چند سایت فروش بلیت و تعلیق سه ماهه یک دفتر شده است.

 مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همچنین در خصوص ارسال گزارشات مردمی نیز، به کمتر از سه مورد می توان اشاره کرد که طبق گزارش دفتر شکایات سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches