×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری کالا از گمرک مهاباد

اقتصادتهران: رییس گمرک شهرستان مهاباد گفت: در سال جاری ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار کالا از گمرک این شهرستان به کشورهای خارجی صادر شده که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

کریم علی اشرفی چهارشنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این مقدار صادرات به لحاظ وزنی ۶۵ هزار تن بوده که ۷۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین این کالاها در هفت ماهه امسال به کشورهای عراق، افغانستان و ترکیه صادر شده است.

علی اشرفی بیان کرد: عمده کالاهای صادراتی از گمرک مهاباد به کشورهای خارجی شامل سیمان، فرش ماشینی، کولرآبی و تخم مرغ نطفه دار بوده است.

وی همچنین با اشاره به کاهش هشت درصدی صدور پروانه خروج موقت خودرو(کاپتاژ) از گمرک مهاباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال ۸۱۰ مورد پروانه خروج موقت خودرو صادر شده است که نشان دهنده کاهش مسافرت های خارجی از راه این گمرک است.

وی همچنین در خصوص کشف قاچاق کالا و پرونده هایی که از طریق مراجع قضائی و تعزیرات حکومتی اقدام شده است، بیان کرد: این پرونده ها مربوط به جنوب آذربایجان غربی بوده که شامل ۲۳۵ فقره پرونده است که نسبت به پارسال به لحاظ تعداد ۲ درصد کاهش و به لحاظ ارزش ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: البسه، کولر گازی، لوازم صوتی و تصویری، ظروف آشپزخانه و خشکبار بیشترین کالاهای قاچاق مکشوفه هستند.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches