×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات نفت ایران به بزرگ‌ترین مشتری هندی خود دو برابر شد

اقتصادتهران: صادرات نفت ایران به شرکت «اسار» هند که مشتری اصلی ایران در هندوستان محسوب می‌شود به حدود ۲۳۹ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

به گزارش رویترز، شرکت نفت «اسار» هند که به عنوان مشتری اصلی هندوستان برای ایران محسوب می‌شود، واردات نفت خام خود از ایران را در سال مالی گذشته خود (۱۷-۲۰۱۶) به دنبال رفع تحریم ها به دو برابر افزایش داد و بطور میانگین در حدود ۲۳۹ هزار بشکه در روز واردات نفت خام ایرانی داشت.

همچنین در سال مالی گذشته، صادرات نفت خام ایران به پالایشگاه‌های هندی به بیش از ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت به طوری که صادرات نفت ایران به هند روزانه ۵۴۱ هزار بشکه ثبت شده است.

البته بر اساس منابع تجاری و نیز سامانه خدمات ردیابی کشتی‌های نفتکش توماسون رویترز، صادرات نفت ایران به شرکت اسار هند در ماه گذشته میلادی در حدود ۹۱ هزار بشکه در روز ثبت شده که نسبت به ماه فوریه تقریبا ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر پایه این گزارش، قیمت نفت خام ایران در هفته منتهی به چهاردهم آوریل به بیش از ۵۳ دلار در هر بشکه رسید که بازتاب توافق کاهش تولید اوپک را نشان می‌دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches