×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات غیرنفتی؛ دستیابی به رشد پایدار و توسعه اقتصادی

اقتصادتهران: رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: صادرات غیرنفتی، تلاش برای دستیابی به رشد پایدار و گام برداشتن در مسیر توسعه اقتصادی است.

 به گزارش مهر، محمد لاهوتی در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات گفت: صادرات غیرنفتی را بدون شک می‌توان عرصه‌ای برای عرض اندام کالاهای ایرانی دانست که به عنوان پرچم‌دار نام جمهوری اسلامی ایران، خود را با کیفیت و شرایط روز بازارهای جهانی تطبیق داده و راه را برای حضور در بازارهای جهانی باز کرده است.

وی افزود: بدون شک، حضور صادرکنندگان و تلاش بی‌وقفه آنها برای رساندن نام ایران به قله‌های دوردست در عرصه رقابت سخت بازارهای بین‌المللی، نشان از خستگی‌ناپذیری برای اعتلای نام ایران دارد و به درستی می‌توان از آن، به حرکت جهادگونه‌ای تعبیر کرد که هدف بزرگ حفظ منافع ملی و تامین مالی بخشی از نیازهای کشور را دنبال می‌کند.

وی این روز بزرگ را به همه تلاشگران عرصه صادرات غیرنفتی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: صادرات غیرنفتی آنگونه که شایسته جایگاه و پتانسیل‌های میهن عزیزمان ایران است، بتواند سهم خود از اقتصاد جهانی را بستاند.

وی تصریح کرد: صادرات غیرنفتی، تلاش برای دستیابی به رشد پایدار و گام برداشتن در مسیر توسعه اقتصادی است که عشق به بهبود وضعیت اقتصاد ایران را یدک می‌کشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches