×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات تولیدات فولادی بدون سقف زمانی آزاد شد

صادرات تولیدات فولادی (شمش و تختال) بدون سقف زمانی به منظور تامین ارز برای خرید تجهیزات تولید آزاد شد.

به گزارش مهر، صادرات تولیدات فولادی (شمش و تختال) بدون سقف زمانی به منظور تامین ارز برای خرید تجهیزات تولید آزاد شد. آزادسازی اقلام یادشده به دنبال درخواست مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

صادرات شمش و محصولات فولادی بدون محدودیت، میزان و نوع محصول تا پایان خردادماه ۱۳۹۳ آزاد شد. تصمیم مزبور به منظور حمایت از تولیدکنندگان و با توجه به مصرف داخلی اتخاذ شد.

آزادسازی صادرات فولاد به منظور ایجاد رونق در بازار و خارج ساختن این صنعت از رکود به عنوان دیگر دلایل آزادسازی این کالا ذکر شده است.

ایمیدرو در این گزارش افزوده است، جلوگیری از ایجاد وقفه صادراتی، درنظر گرفتن تعهد صادراتی برخی تولیدکنندگان در ماه های آینده و همچنین حفظ بازارهای صادرات از تدابیر اتخاذ در آزادسازی صادرات فولاد است.

سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۷۹۸ هزار تن تولیدات فولادی به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با سال ۱۳۹۱ از رشد ۲۵ درصدی برخوردار شد

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches