×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات بیش از ۸ میلیون تن کالا از گمرکات استان هرمزگان

در سه ماهه نخست سال جاری هشت میلیون و ۱۷۲ هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات استان هرمزگان به خارج از کشور صادر شده است.

عباس علیدادی، با اعلام این خبر افزود: ارزش کالاهای صادرشده از استان هرمزگان دو میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۹۹۶ هزار دلار است.

وی با بیان اینکه سایر روغن‌های سبک به جز بنزین، قیر نفت، سنگ آهن فشرده نشده، پلی اتیلن و سایر آخال روغن‌ها از مهمترین کالاهایی است که به امارات، چین، هند، ترکیه، سریلانکا و … صادر شده است، اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه اظهار از راه دور در بزرگترین گمرک کشور و در پی آن، راه اندازی این سامانه در سایر گمرکات استان هرمزگان به منظور تسریع ترخیص کالا و روان سازی امور گمرکی به اجرا درآمده و با این سامانه تنها با دسترسی به اینترنت و با ارائه اسناد و مدارک از سوی تجار امکان انجام تشریفات گمرکی اعم از مراحل اظهار کالا، تنظیم اسناد و ورود اطلاعات از راه دور و بدون حضور فیزیکی صاحب کالا از هر مکانی فراهم شده است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: درآمدهای عمومی گمرکات استان هرمزگان نیز در همین مدت بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش در سه ماه نخست امسال یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۲۷ تن کالا به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۷ میلیون و ۶۵۲ هزار دلار از گمرکات استان هرمزگان ترانزیت شده است که لوازم و قطعات خودرو، پوشاک، کفش، چای، مبلمان، لوازم خانگی و… از جمله کالاهایی هستند که به خارج از کشور ترانزیت شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches