×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان ابلاغ شد

اقتصادتهران: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان در سال جاری به استان‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، گودرز کریمی‌فر در خصوص شرایط و کیفیت قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان طی سال جاری، اظهار کرد: شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان در سال جاری به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: این شیوه‌نامه در راستای تداوم و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان و استمرار این روند برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

کریمی‌فر تأکید کرد: همه فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها که در سال گذشته تحت پوشش بیمه بوده‌اند از ابتدای آبان ماه سال جاری همچنان زیر پوشش صندوق درمان بوده و می‌توانند طبق روال گذشته از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: فرهنگیان متقاضی جدید نیز می‌توانند حداکثر تا پایان آبان ماه امسال با مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات کل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود با تکمیل فرم پیوست از پوشش بیمه تکمیلی برای خود و اعضای خانواده خود بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص انصراف بیمه شدگان از پوشش بیمه‌ای، گفت: افراد متقاضی انصراف باید حداکثر تا پایان آبان ماه ۱۳۹۶ برای تکمیل فرم انصراف به ادارات رفاه محل خدمت خود مراجعه و نسبت به اعلام انصراف از بیمه اقدام کنند؛ در غیر این صورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه تکمیلی از حقوق نامبردگان نیز کسر خواهد شد.

وی، نرخ سرانه ماهانه برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و افراد تحت تکفل را پانصد و چهل هزار ریال اعلام کرد و گفت: ۲۷۰ هزار ریال این رقم توسط فرهنگیان و بقیه آن از محل اعتبارات رفاهی وزارت متبوع تأمین و هر ماه به حساب بیمه شدگان واریز خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches