×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شیوع بیماری‌ زیرمیزی درمیان‌ پزشکان

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از نبود قوانین مناسب برای برخورد با پدیده زیرمیزی پزشکان، گفت: به‌طور حتم تمام دستگاه‌ها و مسئولان به‌ویژه مجلس، وزارت بهداشت، درمان و‌آموزش‌پزشکی و قوه قضائیه باید در جهت افزایش قوانین بازدارنده پزشکان متخلف گام بردارند

علی کائیدی با انتقاد از افزایش پدیده دریافت رشوه و زیرمیزی میان پزشکان کشور، تصریح کرد: متأسفانه این اقدام تبدیل به یک پدید شوم در حوزه سلامت شده است، که این موضوع در طول زمان می‌توان این حوزه سلامت کشور را به نابودی بکشاند.

نماینده مردم پلدختر و لاوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ناقص بودن بیمه‌های سلامت موجب افزایش پدیده زیرمیزی شده است، گفت: نبود اعتبارات لازم در بیمه‌ها، شرایطی را رقم زده است که بیماران برای تأمین نظر پزشکان اقدام به پرداخت پول می‌کنند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون هیچ نظارتی بر نحوه عملکرد پزشکان وجود ندارد، افزود: فقدان کنترل از سوی وزارت بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی موجب شده است که این پرسنل بودن هیچ ترسی به کارهای خلاف قانون خود اقدام ورزند.

این نماینده مجلس نهم، با انتقاد از نبود قوانین مناسب برای برخورد با پدیده زیرمیزی پزشکان، یاد‌آور شد: به‌طور حتم تمام دستگاه‌ها و مسئولان به‌ویژه مجلس، وزارت بهداشت، درمان و‌آموزش‌پزشکی و قوه قضائیه باید در جهت کاهش موانع برخورد با پزشکان متخلف گام بردارند.

کائیدی با اعلام اینکه هم‌اکنون قوانین مناسبی برای برخورد با پزشکان متخلف وجود ندارد، تصریح کرد: مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان آمادگی خود را برای تدوین و تصویب قوانین مناسب برای کاهش پدیده زیرمیزی اعلام می‌کند.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به وجود قوانین سخت و بازدارنده در برخی از کشورها به جهت برخورد با پزشکان متخلف، گفت: در کشورهای دیگر مانند آمریکا زمانی که پزشک اقدام به تخلف می‌کند، قانون آن فرد را به اشد مجازات می‌رساند اما متأسفانه پزشکان متخلف کشور ما آزادانه به‌کارهای قبلی خود مشغول هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches