اقتصاد تهران
شماره خبر : 170010
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اقتصاد تهران

شکایات کاربران از تلفن همراه بیشتر شد

اقتصادتهران: شکایت‌های ثبت‌شده از هریک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه حاکی از افزایش شکایات و در حوزه تلفن ثابت حاکی از کاهش شکایات در مهر ماه نسبت به شهریور امسال است.

به گزارش ایسنا، اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان مهر ماه سال جاری را منتشر کرده است.

مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از ‌آن است که تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت همراه اول در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری ۳۵.۶ درصد افزایش داشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکان از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن‌دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت ۳G‌ و ۴G) و رومینگ ملی بوده است.