×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شورای عالی آسیب‌های اجتماعی شهرداری در مسیر تشکیل است

تهران اکونومی: مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه خیریه همیاری از تشکیل شورای عالی آسیبهای اجتماعی در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نائینی در بازدید از آخرین روز بازارچه خیریه شبکه همیاری که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار شد اظهار داشت: هم دستگاه‌ها و نهادها و مجموعه های مردم نهاد باید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهتمام کافی داشته باشند و برای شهرداری ظرفیت‌های فوق العاده ای در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای آسیب های اجتماعی از چند هفته پیش در دستور کار شهرداری قرار گرفته است افزود: برای رسیدن به طرح اقدام عملیاتی، جلساتی با مشارکت نهادها و دستگاه های مختلف و مجموعه های مردم نهاد با تجربه تشکیل می‌شود.

نائینی با اشاره به اینکه سرمایه اصلی نظام این سرمایه های اجتماعی است افزود: علایق و دلبستگی مردم باید حفظ و مراقبت شود و مردمی که در وقفه های مخلف آسیب دیده اند موردتوجه قرار گیرند. به گفته وی فضا در حوزه کمک به مددجویان و توانمندسازی است بسیار خوب و قابل تقدیر و تشکر است و هر روز بر تجربه و روش های نوین و کارامد افزوده می شود.

قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه از اقدام ابتکاری و استفاده از فرصت و فضای خوب توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی تشکر می کنیم اظهار داشت: دراین فضایی که روزانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر تردد دارند پتانسیل بسیار خوبی برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف است.

به گفته نائینی شورای عالی آسیب های اجتماعی ایده بسیار خوبی است که به نسبت گذشته تحرک و پویایی فراوانی در حوزه فرهنگی با جوهر دینی و اجتماعی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches