×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شورایاری‌ها در جهت اهداف شورای استان‌ها گام بردارند

تهران اکونومی: نشست آغاز به کار شورایاران جدید محلات سیزده گانه شهرداری منطقه ۱۲ تهران با حضور دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر نائینی مشاور شهردار تهران و قائم مقام حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مهندس ملکی شهردار این مطقه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران، در ابتدای این نشست مهندس عابد ملکی شهردار این منطقه درسخنانی ضمن تبریک به شورایاران جدید محلات سیزده گانه که فعالیتی ایثارگرانه و داوطلبانه را برای خدمت به شهر و شهروندان انتخاب نموده اند، از تلاش شورایاران قبلی منطقه ۱۲ تقدیر نمود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع مشارکت شهروندان و سپردن امور شهر به آنان در جامعه، کشور و یک نظام مردم سالار شجاعتی است که شورای شهر و مدیریت شهری در سالهای گذشته به خرج داده اند، برگزاری باشکوه انتخابات شورایاری‌ها و مشارکت بالای شهروندان در آن را توفیق خواند و اعتماد مدیریت شهری به شهروندان و نظارت آنان بر امور شهری جهت حل مشکلات را بسیار مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد درسالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری شده این ارتباط مناسب بیش از پیش تقویت گردد.

وی در ادامه با اشاره به اصالت و هویت منطقه ۱۲ و حضور مردم مومن و انقلابی در آن، ارتقاء کیفیت سکونت در این منطقه را یکی از کارویژه های شهردار تهران خواند و اظهار امیدواری کرد با همکاری ومشارکت شورایاران و شهروندان ، مشکلات و معضلاتی که در حوزه ی آسیبهای اجتماعی وجود دارد حل و فصل و زندگی متعالی و منطقه‌ای در شأن شهروندان منطقه ۱۲ ایجاد گردد.

دکتر طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و ریاست ستاد هماهنگی شورایاریها نیز در اولین نشست توجیهی شورایاران محلات سیزده گانه منطقه ۱۲ به رشد کیفی در بحث علم و دانش و همچنین جوانگرایی در شورایاران جدید محلات این منطقه اشاره و عدد قابل توجه شورایاران ایثارگر را نسبت به تعداد کل، قابل توجه و آن‌را از جمله برکات معنوی درمنطقه ۱۲ خواند.

وی در ادامه نقطه عملیاتی در تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی را رشد و جهش در دوره جدید شورایاری ها خواند و (نظم و انضباط، انگیره کار، کیفیت کار، مدیریت زمان و اخلاص) را ۵ شاخه ی اصلی در دوره جدید شورایاری‌ها برشمرد.

وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کار تشکیلاتی و آفت شناسی آن اشاره و افزود: با فرهنگ و تفکر جهادی، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، عشق به خدمت، جسارت و شجاعت، ورود به امور ناممکن، امید به آینده، خستگی ناپذیری، کار بی منت، خلاقیت و … باید از اعتبار و قداست شورایاری‌ها صیانت و در جهت اهداف شورای استان‌ها گام برداریم.

وی در پایان ضمن تقدیر از شورایاران قبلی محلات سیزده گانه شهرداری منطقه ۱۲ و تبریک به شورایاران جدید، از آنان خواست تا از ظرفیت شورایاران قبلی و تجارب و دانش آنها استفاده نموده و خدمت به مردم را سر منشاء فعالیت خود قرار دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches