×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهروندان، شهردار منطقه۲ تهران می‌شوند

اقتصادتهران: شهردار منطقه۲ از شهروندان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح من شهردارم، این بار درجایگاه شهردار برای اجرای برنامه‌های سال۱۴۰۲ ایده‌ها و نظرات خود را ثبت و مدیریت شهری را دراولویت بندی پروژه‌ها یاری کنند.به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اجرای طرح «من شهر دارم» گفت: اجرای این طرح یک  حرکت مدنی  برای تحقق مطالبات شهروندان و یکی از راهبردهای مدیریت شهری است تا با استفاده از نظرسنجی‌ها می‌توان راحت‌تر به ایده‌ها و مطالبات مردم رسید.

وی افزود: مدیریت شهری با اجرای این طرح به دنبال دو مفهوم است نخست اینکه فرد می‌تواند با قرار دادن خود به جای شهردار، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کند و دوم اینکه به عنوان یک شهروند که اداره شهر برایش مهم است، می‌تواند پیشنهادات خود را در اجرای طرح‌های شهری مطرح کند.

وی افزود: درهمین راستا به منظور  تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه یکساله شهر، با اجرای این طرح اولویت‌های پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی شهرداری تهران با نظر شهروندان تنظیم و در بودجه پیشنهادی سال آینده لحاظ می‌شود.

صالحی طرح «من شهر دارم» را فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت شهروندان و اعتماد نسبت به مدیریت شهری برشمرد و گفت: بدین منظور تعدادی از پروژه‌ها که به فراخور نیازهای محلات شناسایی شده بود در سامانه «من شهردارم» به نشانی «manshahrdaram.Tehran.ir» معرفی شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه نظرات خود را ثبت کنند.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به آغاز طرح نظرسنجی حضوری اشاره کرد و گفت: در این بخش نظر سنجی توسط سفیران طرح انجام می شود و این افراد با حضور در مراکز عمومی شهری از جمله مجتمع‌های تجاری، مساجد و همچنین درب منازل نظر شهروندان را دریافت می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches