×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهردار منطقه ۴ تکریم و معارفه شد

تهران اکونومی: طی حکمی از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران، مهندس سید حسین حسینی نژاد به عنوان سرپرست شهرداری منطقه۴ منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات تاثیر گذار و جهادی مهندس حسینی نژاد در سمت قائم مقام گفت: با توجه به تجربه و اشرافیت ایشان به منطقه انتخابی به جا و درست بود و نقاط قوت و ضعف منطقه را به خوبی می‌شناسد.

مهندس جاوید ضمن تشکر از کلیه معاونان، مدیران و کارکنان منطقه در همدلی و همپیمانی با مدیریت شهری منطقه در این دوره قریب به یک سال و نیم در منطقه ۴ گفت: خوشبختانه در دو دوره حضور در منطقه شاهد اجرا و بهره برداری پروژه های عمراین، فرهنگی و اجتماعی، ترافیکی و خدمات شهری در این منطقه بودیم که جای تقدیر و تشکر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: بار اصلی بر دوش مدیران ستادی و اجرایی منطقه بود و خوشبختانه همدلی و هماهنگی بین واحدها خیلی خوب بود.

جاوید گفت: خوشبختانه در ماه های اخیر تمامی پروژه های عمرانی به گردش افتاده و به نتیجه مطلوب رسیده است که با مدیریت مهندس حسینی نژاد در سمت فعلی نیز این پروژه ها نیز با جدیت دنبال شود.

در ادامه نشست مهندس حسینی نژاد سرپرست شهرداری منطقه ۴، حضور مهندس جاوید در منطقه ۴ را مایه دلگرمی و پشتوانه‌ای برای کارکنان منطقه ۴ تهران دانست و افزود: در مدت حضور مهندس جاوید در این اقدامات خوبی در سطح محلات صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: من توقع دارم که همت و تلاش و همدلی در دوران حضور مهندس جاوید در منطقه ۴، در این دوره نیز با صلابت و پویایی بیشتر تداوم یابد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches