×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهردار منطقه ۲۰ خواستار تشکیل ستاد خیرین محله شد

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۰ در اولین جلسه با دبیران چهارمین دوره شورایاری محله های ۲۰گانه منطقه گفت: به منظور کمک و توانمندسازی افراد بی بضاعت، با همکاری شورایاران ستاد خیرین محله تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ منصور کتانباف با تاکید بر انجام فعالیتهای فرهنگی در محلات گفت: حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است و با تشکیل ستاد خیرین محله ضمن شناسایی افراد نیازمند و ایتام می توان در جهت توانمندسازی آنان حرکت کرد و با حل آسیبهای اجتماعی مشکلات محلات مدیریت شود.

کتانباف به توزیع بیش از ۸۰۰۰ سبد کالای خانوار بین نیازمندان و آزادسازی زندانیان در ماه رمضان و استمرار طرح توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و نقش آموزش در توسعه فرهنگ جامعه ،چنانچه فرهنگ سازی با کمک شورایاران در بطن محلات انجام شود معضلات شهری به مرور برطرف شده و نتایج آن به نفع شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح خط سفید، زمین پاک و آسمان آبی با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی و دستیابی به انضباط شهری از نیمه سال گذشته، محور فعالیتهای شهرداری تهران قرار گرفته است اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت و امکانات شهری برای اجرای هر چه بهتر این طرح و اصلاح رفتارهای ترافیکی و همچنین تفکیک پسماندها برای جلوگیری از خسارتهای جانی و مالی و حفظ محیط زیست استفاده کرد.

شهردار منطقه با بیان اینکه با تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی، سیاست شهرداری تهران بر تربیت و آموزش بنا شد و فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه در اولویت قرار گرفت افزود: انجام فعالیتهای فرهنگی بسیار سخت تر از اقدامات عمرانی و خدماتی است و کسب نتایج مطلوب نیاز به همکاری و تلاش تمامی سازمانهای ذیرربط دارد.

وی به محوریت قرار دادن مساجد برای انجام امور فرهنگی و فرهنگ سازی برای حضور جوانان در مساجد اشاره کرد و گفت: نقش شورایاران به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری و از ارکان اصلی محلات در ترویج و آموزش و احصاء مشکلات شهروندان بسیار مهم بوده و امید است با مشارکت و تعامل اعضای شورایاری جهت رفع نیازهای شهروندان و سازندگی شهر گام های موثرتری برداشته شود.

کتانباف اجرای پروژه توسعه مترو را از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر عنوان کرد و اظهار داشت: امتداد خط ۶ مترو به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ساماندهی شبکه ارتباطی به آرامگاه های مقدس از جمله طرح های پیش بینی شده است که در مرحله مطالعاتی قرار دارد که با اجرایی شدن آن، نقش مهمی در دسترسی های شهروندان به نقاط مختلف تهران و همچنین زیارت شهروندان تهرانی از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد داشت.

وی به نقش شورایاران به عنوان قرارگاه فرهنگی محله های شهر تهران اشاره کرد و گفت: هدف اصلی شما به عنوان نمایندگان شهروندان در محلات رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی است و امید است با اتکال به ایمان و مدد الهی وظایف محوله به نحو احسن محقق شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه با توجه به تدابیر مدیریت شهر تهران در سال جاری اولویت فعالیتها بر روی تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت: با هدف گذاری ادارات و نواحی برای تکمیل پروژه های در دست اجرا و انجام بازدیدهای میدانی از سطح محلات برای دستیابی به شرایط مطلوب خدمات رسانی به شهروندان گام خواهیم برداشت.

در ابتدای این جلسه دبیر شورایاری منطقه ۲۰ با بیان اینکه در این دوره جدید تعدادی از منتخبین از دوره قبل و تعدادی نیز از منتخبین جدید هستند ابراز امیدواری کرد با تعامل و مشارکت شهرداری و شورایاری و سایر ادارات و نهادهای شهر و تلاش بیشتر، رسیدگی به نیازها و مطالبات ضروری شهروندان به صورت موثرتر انجام شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار تهران بر اجرای هر گونه طرح و پروژه شهری همراه با پیوست اجتماعی گفت: دبیران شورایاری بهترین کارشناسان برای شناسایی پیوست های اجتماعی هستند.

در ادامه هر یک از دبیران شورایاری برخی مشکلات و نیازمندیهای محلات خود و مطالبات شهروندان را مطرح کردند.

این جلسه با حضور شهردار و قائم مقام، مشاور و مدیر دفتر شهردار، معاونان امور شهری و فضای سبز، برنامه ریزی و توسعه شهری، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری ،مشاور امور بانوان، مدیر روابط عمومی،شهرداران نواحی و دبیران شورایاری محلات منطقه ۲۰ برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches