×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شهرداری منطقه ۲ فکری به حال آسفالت پل‌های جلال و گیشا بکند!

اقتصادتهران: آسفالت شهرها یکی از مصادیق توجه به حقوق شهروندی است به طوری که در بسیاری موارد وضعیت آسفالت‌های درون شهری توجه بسیاری از مردم و حتی گردشگران را به خود جلب می‌کند.

زمانی که فردی در داخل خودرو در حال حرکت است بدون شک متوجه وضعیت بد آسفالت در برخی خیابان‌ها می‌شود که این امر به هیچ وجه زیبنده شهر زیبای تهران نیست.

آسفالت پل‌های جلال و گیشا یکی از این مواردی است که در حال حاضر در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار گرفته است، به ویژه آن که ترافیک بر روی پل گیشا نیز مزید بر علت است و در مجموع حالتی خوشایند برای جلوه شهری ندارد.

بدیهی است از آنجا که کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی شهروندان و نیز یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها به شمار می‌رود از همین رو مسوولان شهرداری منطقه دو تهران بهتر است فکری برای این وضعیت آشفته بکنند زیرا که این امر گلایه‌های بسیاری از مردم را به همراه داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches