×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهرداری منطقه ۲۲ در دست کلاس اولی‌ها!

تهران اکونومی: دفتر شهردار منطقه ۲۲ امروز در اختیار کلاس اولی هایی بود که آمده بودند تا ساعاتی پشت میز شهردار نشستن و شهردار بودن را تجربه کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حدود ۳۵ نفر از دانش آموزان کلاس اول مدرسه شهدای پاسدار امروز میهمان و به نوعی میزبان مولایی شهردار و دیگر مسئولان منطقه ۲۲ بودند و با حضور در دفتر شهردار منطقه در قالب برنامه صمیمانه پرسش و پاسخ، با وظایف شهرداری و فعالیتهایش بعنوان نهادی اجتماعی و خدماتی آشنا شدند.

در این برنامه شاد که با شور و هیجانی مثال زدنی از سوی کلاس اولیها همراه بود، دانش آموزان حاضر، پشت میز شهردار منطقه ۲۲ نشسته و طی اقدامی نمادین، جملاتی را با خطوط زیبای خود روی کاغذی نوشته و برای شهرداری منطقه به یادگار گذاشتند و در انتهای برنامه نیز از شهردار منطقه هدایایی دریافت کردند.

قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ در این برنامه در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما در توضیح این برنامه گفت: « این دانش آموزان، آینده سازان نظام و جامعه ما هستند و از آنجا که جامعه ما در آینده نزدیک توسط آنان اداره می شود، لازم است که از همین امروز، اصول لازم را برای خدمت به مردم فرا بگیرند. خوشحالم که بچه ها با شور و انگیزه و نشاط خاصی آمده اند و قرار است وظایفشان را یاد بگیرند، ایده های خود را به مدیران شهرشان بگویند و بدانند در آینده چطور خدمت کنند. »

وی در ادامه صحبتهای خود با ابراز خوشنودی از حضور بچه ها در شهرداری منطقه ۲۲ و در دفتر کارش گفت: « اشتیاقی که بچه ها با حضورشان در اینجا بوجود آورده اند، شور و شعف خاصی را به ما و همکارانمان بخشیده است. اکنون زمان یادگیری بچه هاست و برنامه های اینچنینی باعث می شود یاد بگیرند که افزون بر رعایت حقوق دیگران، حقوق خود را چگونه حفظ کنند ضمن اینکه خاطره خوبی نیز در ذهنشان خواهد ماند. »

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches