×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهرداران مدارس منطقه۲ سفیر افتخاری طرح من شهردارم شدند

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲ گفت: شهرداران مدارس به عنوان سفیران افتخاری، طرح من شهردارم را در مدارس اطلاع رسانی می‌کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: سفیران طرح من شهردارم با استقرار در مراکز اداری، تجاری، میادین اصلی، پایانه‌ها، ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها، میادین میوه و تره بار، مراکز اداری، مساجد، مدارس  به اطلاع رسانی اهداف و نحوه مشارکت در این پویش می پردازند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران مدارس نیز به عنوان سفیران افتخاری به همراهی مدیریت شهری آمده‌اند، گفت: شهرداران مدارس با اعتقاد بر شعار «تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری» دراین طرح نیز مشارکت خود را با اطلاع رسانی در مدارس آغاز کرده‌اند.

صالحی افزود: در تداوم این اقدام، با هماهنگی نواحی ۹ گانه و حضور سفیران طرح در مدارس، دانش آموزان به عنوان آینده سازان شهر به مشارکت در مدیریت و اجرای طرح‌های شهری و ایده پردازی در پویش من شهردارم تشویق می‌شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches