×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شناسایی و معرفی استعدادهای محله‌ای در مرکز پایتخت آغاز شد

تهران اکونومی: در راستای اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی با محوریت توانمند سازی ظرفیت های محلی ؛ فعالیت های جشنواره شمسه ۴ برای چهارمین سال متوالی در منطقه ۱۱ آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ،جشنواره شمسه ۴ در سه بخش آیینی ، تجسمی، فرهنگی و هنری  در قالب برگزاری مسابقات قرآنی، نهج البلاغه، دعا و نیایش ،عکس، نقاشی و تندیس، گرافیک و تصویر سازی، کاریکاتور، خوشنویسی، فیلم، نمایش، سرود و موسیقی، شعر و ادب  در منطقه ۱۱ آغاز و به زودی ثبت نام و دریافت آثار هنرمندان محلی از بین شهروندان انجام می‌شود.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱، شناسایی و معرفی استعدادهای محلی، توانمند سازی شهروندان و اصلاح نگرش و تغییر رفتار شهروندان و مدیران شهری را برنامه‌ای فرهنگ محور دانست که ابعاد اجتماعی آن می‌تواند اثربخشی چشمگیری در اهداف بلند مدت شهرداری تهران داشته باشد.

آبادیان با بیان این که موضوعات اجتماعی و فرهنگی زیر بنای برنامه ریزی مدیریت شهری و نقطه توجه تبدیل سازمان خدماتی شهرداری به نهاد اجتماعی و فرهنگی است ؛ خاطر نشان کرد که این رویداد فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت های شهر و شهروندان، توانایی،خلاقیت، مسئولیت پذیری و توجه به موضوعات شهری،ارتقای کیفیت اقدامات مدیریت شهری در ابعاد اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ ، ادامه داد که طی سه سال گذشته؛ جشنواره های شمسه در این منطقه با استقبال خوبی روبه رو شده و امسال نیز در آغاز شمسه ۴ که با رویگرد “توانمند سازی کانون های محلی، آموزش و سازماندهی ” برنامه ریزی شده است؛ امیدواریم بیش از سال‌های گذشته مشارکت مردمی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش نشست توجیهی جشنواره شمسه ۴ و اردوی جهادی آموزش برنامه های شمسه با حضور مدیران خانه های سه گانه محلات، مسئولین معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ و کارشناسان فرهنگی برگزار و به زودی ثبت نام و دریافت آثار آغاز خواهد شد.

در این نشست مقرر شد ضمن تهیه نقشه راهبردی، برنامه های پیشنهادی امکان سنجی شده در ابعاد محله‌ای، اعتبارات، منابع و هزینه‌های منابعی تهیه شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches