true
اقتصادتهران: رییس هیاتمدیره بانک تجارت در بازدید از بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانهای کشور بهعنوان شریک تجاری و استراتژیک بانکها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه از ماموریتهای یکدیگر را زمینهساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامهمند دانست.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از مدیریت روابطعمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترکتبریزی برگزاری این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاعرسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه و کسبوکارها عنوان کرد.
وی افزود: بانک تجارت تعامل با رسانهها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری میکند. رسانهها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانکها، نقش بانکها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسبوکارها، نقاط قوت، محدودیتها و همچنین مزیتهای رقابتی هر یک از بانکها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.
ترکتبریزی همچنین به رویکرد تعاملی این بانک با رسانهها تاکید و خاطرنشان کرد: بانک تجارت رسانهها را شریک تجاری و استراتژیک خود میداند و از رسانهها در قالب یک تعامل برنامهمند و بلندمدت حمایت میکند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=278824
false
true