×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
“شمسه” می‌تواند ضعف نمادهای شهری تهران را برطرف کند

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: «شمسه» می تواند ضعف نمادهای شهری تهران را برطرف کند.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با ستاد خبری مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی،هنری و تجسمی شمسه گفت: وقتی کار تخصصی در عرصه فرهنگ انجام دهیم رغبت را در جوانان ایجاد کرده و آنان را به حضور در این حوزه حرکت داده ایم که این رویکرد می تواند منشا خیر و برکت برای جامعه باشد.

وی از طرح های برگزیده در بخش های تندیس، نقاشی و معماری اسلامی در سطح محلات شهر تهران استقبال کرد وگفت: در دنیای امروز دیگر، بحث نماد در سازه های بزرگ نیست بلکه در دل و زندگی مردم، در پارک ها و مسیرهایی که حرکت می کنید است؛ اقدام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در برگزاری جشنواره های شمسه می تواند دستور کاری برای ورود ذائقه و مزاج فرهنگی مردم در سطح شهر باشد و برگزاری مستمر آن، موجب پرهیز از دوباره کاری می شود.

دنیامالی با توجه به پوشش سراسری جشنواره های شمسه در تمام مناطق و محلات تهران گفت: مناطق و محلات شهر تهران از لحاظ کالبدی متنوع هستند، که شرکت کنندگان مجموعه جشنواره های شمسه در حوزه تندیس و نقاشی با اقتضائات و هارمونی که هر منطقه دارد ایده پردازی کنند و براساس ریخت شناسی محلات، اثرات پست مدرن، مذهبی یا سنتی ارائه دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches