اقتصادتهران: بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، همزمان با دهه فجر، از سه محصول دیگر رونمایی کرد و شمار خدمات جدید خود را در این دهه به ۷ خدمت رساند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، خودبانک، صدور دسته چک در تمامی شعب و خودپرداز ارزی، سه محصول و خدمت جدیدی است که در دهه فجر امسال و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، برای عرضه به مشتریان، رونمایی شد.
با بهرهبرداری از خودبانک، دریافت خدمات بانکی به صورت شبانهروزی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، امکانپذیر است.
واریز وجه به حساب، دریافت وجه، پرداخت قبوض، انتقال وجه، واگذاری چک به حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت مانده حساب، دریافت صورتحساب، درخواست دسته چک، شارژ تلفنهمراه، تغییر رمز کارت، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) و افتتاح حساب از امکانات قابل ارائه در خودبانک بانک ملت است.
با هدف افزایش مزیت رقابتی بانک در حوزه حساب جاری، حسب درخواست صاحب حساب، امکان ارائه خدمات مرتبط با دسته چک ملت (جام) برای مشتری یا نمایندگان معرفی شده از سوی وی در تمامی شعب بانک ملت و نیز از طریق بانکداری اینترنتی فراهم شده است.
امکان ارائه درخواست دسته چک در هر یک از شعب بانک ملت، امکان تحویل دستهچک در شعبه مورد نظر مشتری که در زمان ارائه درخواست (در شعبه و یا بانکداری اینترنتی) اعلام کرده، امکان معرفی نماینده از سوی صاحب/صاحبان حسابها جهت دریافت خدمت درخواست و تحویل دسته چک در همه شعب برای حسابهای دارای مجوز و امکان ثبت اطلاعات فرد گیرنده دسته چک در زمان ثبت درخواست دسته چک از مهمترین ویژگیهای خدمت جدید بانک ملت است.
خودپرداز ارزی دیگر محصول جدید بانک ملت است که امکان خرید ارز در تمامی ساعات شبانهروز را برای دارندگان کارتهای شتابی فراهم میکند.
فروش ارز به مشتری از طریق کسر معادل ریالی ارز مورد نظر مشتری از کارتهای بانکی شتابی، امکان پرداخت انواع ارزها همچون (AED, UTL, GBP, EUR, CAD, AUD, USD)، وارد کردن مبلغ ارز مورد نظر، محاسبه معادل ریالی ارزهای مورد نظر مشتری، تحویل ارز به مشتری در صورت تایید معادل ریالی آن، ارائه رسید حاوی اطلاعات تراکنش خرید ارز، انعکاس تراکنشهای انجام شده در صورت حساب مشتری، اعلام مانده حساب ریالی کارت و امکان تغییر رمزکارت از خدمات قابل ارائه از سوی خودپردازهای ارزی بانک ملت است.
هادی اخلاقیفیضآثار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از این خدمات اظهار داشت: صرفهجویی در وقت و هزینه از طریق افزایش سطح دسترسی، کاهش قیمت تمام شده خدمات، ارائه خدمات باکیفیت و فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای مشتریان از نتایج ارائه خدمات جدید در بانک ملت است.
وی افزود: در بازه زمانی دو ساله درصدی از شعب بانک ملت که دارای کارایی مناسبی نباشند به خودبانک تغییر وضعیت خواهند داد تا مشتری بتواند در همه ساعات شبانهروز، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از این سیستم دریافت کند.
به گفته وی، بانک ملت در این بازه زمانی، حداقل ۲۵۰ خودبانک در سراسر کشور راهاندازی میکند.
وی با بیان این نکته که بانک ملت از لحاظ زیرساخت و امکانات، دغدغهای بابت راهاندازی این خودبانکها ندارد، افزود: در عین حال فرهنگ استفاده از این سیستم نیز باید در مصرفکنندگان ایجاد شود که در این راستا، ارائه آموزشهای لازم در دستور کار بانک قرار دارد.
اخلاقی همچنین از راهاندازی دستگاههای خودپرداز ارزی در اماکنی همچون خروجی فرودگاهها، شهرهای سیاحتی و زیارتی و … خبر داد و گفت: همه ظرفیتهای درون بانک ملت در اختیار ارائه خدمات بهتر و باکیفیتتر به مشتریان قرار میگیرد.
دیدگاه ها بسته هستند.