×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شعبه ۴ تأمین اجتماعی کرج در کمالشهر افتتاح شد

تهران اکونومی: یا حضور اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی و مقامات و مسئولین استان البرز و کمالشهر شعبه ۴ تأمین اجتماعی کرج در منطقه کمالشهر افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مراسم افتتاح شعبه ۴ کرج از توابع اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز با هدف تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در منطقه کمالشهر برگزار شد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به افتتاح شعبه ۴ تأمین اجتماعی در منطقه کمالشهر اشاره کرد و گفت: افتتاح این شعبه در منطقه محروم نشان دهنده اهتمام نظام و دولت و تأمین اجتماعی به توسعه عدالت در همه مناطق است.

بیش از ۲۱ هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش این شعبه هستند که بخش قابل توجهی از بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارگاه های صنعتی در این منطقه قرار دارند.

در محدوده شعبه چهار تأمین اجتماعی استان البرز بیش از ۱۵۰۰ کارگاه فعال بوده و همچنین حدود ۵۰۰۰ مستمری بگیر بازنشسته، بازمانده و از کارافتاده دارای پرونده هستند.

در این مراسم مرتضی سلامی مدیرکل استان با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده در سطح استان و شعب، اظهار داشت که تمامی تلاش همکاران این استان ارتقای سطح رضایت مراجعین و شرکای اجتماعی و کمک به کارگران و صنعت اقتصاد این استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches