تهران اکونومی: شعبه یاسوج بیمه دانا رتبه نخست مشتری مداری را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا و طبق گزارش معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شعبه یاسوج بیمه دانا پس از ارزیابی طرح سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از نحوه ارایه خدمات با کسب امتیاز 72/86 از مجموع یکصد امتیاز، رتبه برتر گروه بانک ها و بیمه ها را درسال 92 در سطح استان کسب کرد.
این رتبه با توجه به میزان ارتباط و تعامل این شعبه با مخاطبان(ارباب رجوع) به دست آمده است.