دوشنبه, ۲۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

شعبه خرم آباد رتبه اول در مشتری مداری

۲۵ مرداد, ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

شعبه خرم آباد رتبه اول در مشتری مداری

شعبه خرم آباد بیمه دانا رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، طبق اعلام دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان در خصوص اجرای طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی در سال 1392 ، شعبه خرم آباد بیمه دانا در بین شرکت های بیمه استان رتبه اول را از آن خود کرد .

گفتنی است : محورهای مورد سنجش در این طرح شامل اطلاع رسانی به مراجعان ، میزان اعتماد مراجعان ، نحوه رفتار با ارباب رجوع و فضا و تجهیزات فیزیکی است که شعبه خرم آباد توانست با کسب امتیاز کل 63/68 رتبه اول مشتری مداری را به خود اختصاص دهد .

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها