×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شرکت پست موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس ویژه روابط عمومی برتر شد

شرکت پست در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر موفق به کسب رتبه نخست در بخش «روابط عمومی الکترونیک »شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی به همراه شیخ حسنی معاون و جمعی از کارکنان این دفتر در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر که ۲۷ مهر ماه جاری با حضور استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی و سخنرانی دکتر آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در محل هتل المپیک افتتاح شد، حضور یافتند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت پست در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران موفق به کسب رتبه برتر در بخش«روابط عمومی الکترونیک» شد و لوح تقدیر و تندیس ویژه این بخش به ترابی، مدیرکل روابط عمومی اعطا گردید.

این گزارش می افزاید: روابط عمومی شرکت پست با اهتمام نسبت به انعکاس به موقع و گسترده خدمات و سرویس های متنوع این شرکت و استفاده از ابزارهای نوین و مناسب در فرایندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با رای هیات داوران، مبتنی برشاخص های مقرر و مستندات ارایه شده از سوی روابط عمومی، در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی به برتری رسید.

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با رویکرد ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال تا بعد از ظهر امروز به کار خود ادامه می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches