×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کشاورزی را از دست ندهید

اقتصاد تهران: بدون شک شرکت در قرعه کشی حساب‌های یک بانک و برنده شدن، رویای بسیاری از افراد است که در صورت برنده شدن، علاوه بر حس خوبی که به فرد دست می‌دهد، مشارکت در یک امر خداپسندانه هم برای آنان اجر معنوی به همراه دارد. برگزاری جشنواره بزرگ قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی، بهانه‌ای شد برای تشریح جوایز این قرعه کشی و نیز پرداختن به وضعیت چگونگی شرکت در این قرعه کشی.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این دوره که از حدود یک ماه قبل آغاز شده است، در مجموع ۱۳۱۲ فقره جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی برای برندگان خوش شانس آن در نظر گرفته شده است. مشارکت کنندگان در قرعه کشی جوایز این بانک به طور حتم، سهم بزرگی در اعتلای بخش کشاورزی خواهند داشت چرا که منافع مادی شرکت در چنین قرعه کشی بزرگ با جوایز ارزنده‌ای که به همراه دارد عاید کشاورزان و قشری خواهد شد که دغدغه توسعه این بخش را همواره داشته و دارند.

این در حالی است که باشگاه مشتریان بانک کشاورزی همواره خدمات متنوعی را در قالب قرعه کشی جشنواره‌ها، تخفیف ویژه خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و مراکز خدمات طبی و بهداشتی، رفاهی و تفریحی، ورزشی، حمل و نقل و ده‌ها مورد دیگر در اختیار اعضای باشگاه قرار می‌دهد.

به بیان دیگر، علاوه بر اجر معنوی که شرکت در قرعه کشی حساب‌های پس انداز قرض الحسنه بانک کشاورزی برای شرکت کنندگانش به همراه دارد، برخورداری از جوایز مادی برای آنان نیز جذابیت‌های بسیار زیادی به دنبال دارد.

همین امر باعث شده تا هر دوره نسبت به دوره قبل از آن، تعداد شرکت کنندگان در قرعه کشی این بانک روند افزایش داشته باشد.

این در حالی است که ۱۳۱۲ کمک هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی خرید خودرو داخلی، ۱۳۱۲ فقره کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی، ۱۳۱۲فقره کمک هزینه ۲۰۰ میلیون ریالی سفرهای زیارتی در کنار میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد که از این حیث، بانک کشاورزی یکی از بانک‌هایی به شمار می‌رود که جوایز متنوعی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است که آنان را علاقه مند به شرکت می‌کند.

نکته قابل توجه در این دوره از حساب‌های قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی سهولت شرکت در قرعه کشی از طریق اپلیکیشن باران است. این اپلیکیشن در اصل کار را برای کاربران آسوده کرده و به راحتی متقاضیان و مشتریان این بانک می‌توانند با نصب این اپلیکیشن که مزایای بی شماری برای دارندگانش دارد، نسبت به شرکت در این دوره از قرعه کشی بانک کشاورزی نیز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت در این قرعه کشی ۵۰۰ هزار ریال با توقف سه ماهه یا ۹۰ روز متوالی است و هر ۵۰۰ هزار ریال روزانه یک امتیاز خواهد داشت.

اما همانطور که گفته شد مشتریان بانک کشاورزی می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی سراسر کشور با افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، ضمن برخورداری از اجر معنوی، از جوایز این دوره از قرعه کشی نیز بهره مند شوند ضمن آن که اپلیکیشن باران نیز در این دوره برای راحتی شرکت در قرعه کشی برای کاربران و مشتریان بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است که به طور حتم بر آمار تعداد شرکت کنندگان در پایان دوره اضافه خواهد کرد.

بنابر این به مشتریان این بانک و یا افرادی که تاکنون حسابی در بانک کشاورزی ندارند توصیه می‌گردد حتما با گشایش حساب در این دوره از قرعه کشی بانک کشاورزی شرکت و با نصب اپلیکیشن باران به راحتی از میلیاردها ریال جوایز نقدی آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches