×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شرکت تعاونی گردو کاران در سلسله تشکیل می شود

اقتصادتهران: مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به برگزاری موفق جشنواره گردو در این شهرستان، گفت: یکی از پیامدهای برگزاری جشنواره تشکیل شرکت تعاونی گردوکاران است که با تشکیل این تعاونی تمامی امور مربوط به گردوی شهرستان به این شرکت واگذار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هادی سپهوند روز شنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه فعال در جشنواره برگزار شده گردو با اشاره به برندسازی گردوی کهمان به عنوان یکی دیگر از پیامدهای برگزاری جشنواره، عنوان کرد: با برگزاری موفق این جشنواره برندسازی برای گردوی کهمان صورت گرفت که در صورت وجود سرمایه گذاران بخش خصوصی نوید بخش اقدامات مفید و ارزنده ای در راستای افزایش تولید، اشتغالزایی و کسب درآمد برای شهرستان خواهد بود.

سپهوند با بیان اینکه برگزاری این جشنواره همچنین فرصتی برای معرفی منطقه نمونه گردشگری کهمان به سایر نقاط کشور بود، خاطرنشان کرد: با معرفی گردوی شهرستان سلسله و منطقه نمونه گردشگری کهمان، در سال های آینده شاهد رونق بیشتر صنعت توریسم نیز در این منطقه خواهیم بود.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اصحاب رسانه شهرستان که حضور فعالی در جشنواره گردو داشتند قدردانی شد.

شهرستان سلسله دارای ۴۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این میزان، ۱۲ هزار هکتار آبی، ۲۵ هزار هکتار دیم و ۴ هزار هکتار باغات است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches