×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی گفت: طراحی، مشاوره و تجهیز صددرصدی پروژه های درمانی سازمان تأمین اجتماعی بر عهده شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،مهندس حسن رادمرد با بیان اینکه صددرصد سهام شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: این شرکت تا سال ۱۳۹۱ تحت عنوان شرکت بازرگانی خانه سازی ایران به امر مشاوره، طراحی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های ملکی سازمان می‌پرداخت.

وی اظهار داشت: شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی، از سال ۱۳۹۱ مستقل از شرکت خانه‌سازی و با اساسنامه جدید فعالیت می کند و علاوه بر حوزه تجهیزات پزشکی که نزدیک به نیم قرن تجربه درآن داشت، به سایر امور بازرگانی در حوزه‌های اساسی مانند نفت، گاز و پتروشیمی و خودرو نیز ورود پیدا کرد.

مهندس رادمرد به تشریح حوزه‌های فعالیت شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: صد درصد طراحی، مشاوره و تجهیز مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی شامل تهیه اقلام غیر پزشکی، هتلینگ، اقلام مصرفی و مشاوره و خرید تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی مرتبط با بخش‌های پاراکلینیکی و بخش‌های مختلف و ویژه مراکز درمانی از حوزه‌های فعالیت این شرکت است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی افزود: انجام تمامی امور تجاری و بازرگانی مجاز طبق قوانین جاری کشور و قوانین و مقررات بین المللی، اعم از واردات و خرید کالاهای مجاز بازرگانی از منابع داخلی و خارجی، صادرات و فروش و اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی از دیگر بخش‌هایی است که این شرکت در آن‌ها فعالیت می‌کند.

وی تأسیس و یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در سایر موسسات و شرکت‌های خدماتی، تولیدی و تجاری اعم از داخلی و خارجی و به طور کلی شرکت مستقیم و غیرمستقیم در تمامی معاملات و مبادلات بازرگانی و تجاری مجاز که با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد، از بخش‌های مورد فعالیت شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی اعلام کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches