×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شرایط و ویژگی سپرده آینده‌ ساز بانک آینده

اقتصادتهران: “سپرده آینده‌ساز”مناسب‌ ترین پیشنهاد برای افرادی است که دارای درآمد منظم ماهانه بوده و می‌­توانند؛ مبلغی را به‌ عنوان پس­ انداز به سپرده خود اضافه کرده و در دراز مدت؛ از سود این پس‌انداز استفاده کنند.

حساب “سپرده آینده‌ساز”، ضمن مشارکت دادن سپرده‌گذاران در توسعه کشور، به ­نوعی طراحی شده­ است که با تعیین مبلغ دلخواه برای هر دوره و با سپرده­ گذاری مجدد سودهای واریزی سپرده‎گذاران، از سود قابل توجهی بهره ­مند شده، به نحوی که این پس‌ اندازهای تدریجی، در پایان دوره، به سرمایه­‌ای بزرگ تبدیل می‌گردند.

وجه تمایز و ویژگی این حساب، امکان برداشت اصل سپرده و سود علی ‌الحساب آن در سررسید ماهانه است و صاحب حساب مجاز  است؛ با حفظ مبلغی معین در حساب خود، زودتر از موعد مقرر، مبلغی را برداشت کند.

برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب؛ می‌توانید؛ به شعب بانک آینده در سطح کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches