×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شرایط خرید و فروش مسکن مهر به زودی اعلام می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: تعیین تکلیف نهایی شرایط خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان این هفته اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: آخرین بررسی ها انجام شده و شرایط نهایی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام و معاملات مسکن مهر نیز تسهیل می شود.

وی افزود: در گذشته کسانی که به بانک بدهی معوق داشتند باید ۱۰ درصد بدهی شان را پرداخت می کردند، اما در شرایط جدید سعی کردیم با ساده کردن شرایط ، خرید و فروش را آسان تر کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان این که، هم اکنون بخشی از واحدهای مسکن مهر در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: در حال حاضر برخی واحدها در مرحله نازک کاری هستند و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تاثیری در هزینه های مسکن مهر ندارد.

مهر آبادی درباره تاثیر افزایش قیمت حامل های انرژی و آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در ساخت و ساز مسکن مهر گفت: این مساله تاثیر چندانی در ساخت و ساز مسکن مهر به وجود نمی آورد.

وی در خصوص تعداد واحدهای آماده تحویل خاطر نشان کرد: به طور کلی برای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر قرارداد بسته شده است که تا امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده و ۱۱۷ هزار واحد آماده تحویل است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که، تاکنون ۴۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات شهری و روستایی برای مسکن مهر پرداخت شده است، افزود: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بالای ۲۵ هزار نفر و شهرهای جدید مجموعا ۳۶ هزار میلیارد تومان از مبلغ کل ۴۴ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهر آبادی خاطر نشان کرد: این رقم در بافت فرسوده معادل ۳۵۰۰ میلیارد تومان و برای مسکن روستایی چهار هزار میلیارد تومان بوده است.

وی تاکید کرد: از مبلغ کل ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن مهر ۴۴ هزار میلیارد تومان آن تا به امروز پرداخت شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches