×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شرایط برای حضور صنایع پایین دستی در منطقه ویژه پارس فراهم است

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تدابیر وزارت نفت زنجیره صنایع بالادستی در پارس جنوبی در حال تکمیل شدن است و این وضعیت شرایط همه جانبه را برای حضور صنایع پایین دستی در این منطقه فراهم کرده است.

 به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روز دوشنبه به نقل از مهدی یوسفی در حاشیه بازدید از شرکت اهتمام جم (تولید کننده محصولات پلاستیکی) افزود: هم اکنون زیرساخت های لازم و برنامه ریزی های گسترده برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل شرایط ‏راه اندازی صنایع پایین دستی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه ویژه پارس انجام شده است.

وی اضافه کرد: امیداوریم در دولت دوازدهم شاهد افزایش چشمگیر تقاضاها و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه صنایع پایین دستی در این منطقه باشیم.

یوسفی بیان کرد: توسعه صنایع پایین دستی در منطقه ویژه پارس می تواند علاوه بر افزایش درآمدها و ایجاد اشتغال پایدار در تامین نیازهای جامعه نیز موثر واقع شود.

براساس این گزارش، این دیدار با هدف بررسی وضعیت و بهبود شرایط سرمایه گذاران و صنایع پایین دستی در پایتخت انرژی کشور برگزرا شد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل شرکت اهتمام جم گفت: خوشحالیم که مدیریت منطقه ویژه پارس با نگاه خود توجه ای ویژه به حوزه های سرمایه گذاری و صاحبان صنایع دارند و در رفع موانع توسعه فعالیت های این صنایع جدی هستند.

شرکت اهتمام جم در سال ۱۳۸۳ و با هدف سرمایه گذاری دربخش صنایع تکمیلی پتروشیمی تاسیس شد. با توجه به رشد و توسعه چشمگیر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، این شرکت اقدام به احداث کارخانه پارس پلاستیک جم در زمینه تولید قطعات پلاستیکی بویژه پالت و کیسه های چند لایه اف اف اس و نیز کارخانه پارس فرمالین جم برای تولید فرمالین و رزین اوره فرمالدئید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کرد.

کارخانه پارس پلاستیک جم با ظرفیت تولید سالانه ۲۳ هزار تن کیسه و پالت در سال ۱۳۸۶ و کارخانه پارس فرمالین جم با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن فرمالین و ۲۵ هزار تن یو اف سی در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید.

شرکت اهتمام جم در احداث کارخانه ها و واحدهای تولیدی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود و نیز بهره گیری از حداکثر توان تولید داخل، پیشرفته ترین فناوری و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا را نیز به خدمت گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches