×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شب فوتبالی برج میلاد با کنسرت «بابک جهانبخش»

نخستین اجرای بابک جهانبخش از آلبوم اکسیژن دیشب در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

به گزارش فارس، شب گذشته در نخستین شب کنسرت بابک جهانبخش برای اولین بار قطعات آلبوم اکسیژن به صورت زنده برای حاضران در برج میلاد اجرا شد.

در این اجرا که با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد ابتدا بابک جهانبخش قطعه اکسیژن را از آلبوم تازه‌اش اجرا کرد و مخاطبانش با هیجان بسیار او را مورد تشویق و تمجید قرار دادند و سپس جهانبخش با مخاطبانش چند کلامی سخن گفت.

این خواننده پاپ گفت: امیدوارم با قطعات تازه‌ام از آلبوم «اکسیژن» بتوانم شبی به یاد ماندنی برایتان رقم بزنم البته مطمئنم با شور و هیجانی که از شما می‌بینم کاری جز این نباید انجام داد.

سپس جهانبخش قطعه ای دل را از آلبوم اکسیژن اجرا کرد. بعد از این قطعه از آلبوم «من و بارون»، قطعه «به خودت باختمت» را اجرا کرد.

جهانبخش پس از اجرای این قطعه از مخاطبانش تشکر کرد و گفت: از شما سپاسگزارم که با این انرژی در کنار من هستید شاید این استقبال بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم، سپس به نوازنده درامز اشاره کرد و از اثربخشی او در اجرایش یاد کرد.

پس از این قطعه جهانبخش قطعه «راز» از آلبوم اکسیژن را اجرا کرد و بعد اظهار امیدواری کرد که این قطعه مورد پسند مخاطبانش واقع شده باشد. او همچنین از مسعود آقایی نوازنده گیتار الکتریک یاد کرد و او را دوباره به مخاطبانش معرفی کرد.

وی به مخاطبانش گفت: می‌خواهم ترانه‌ای را اجرا کنم که برایم پر از خاطره است و سپس قطعه «چی شده ؟!…» از آلبوم چی شده را برای حاضران در برج میلاد اجرا کرد.

بعد از این بخش جهانبخش نوازنده درامز را به مخاطبان نشان داد، و سپس از حضور حمید استیلی بازیکن توانای تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تشکر کرد و به او خوش آمد گفت.

سپس قطعه«من و بارون» از آلبوم من و بارون را اجرا کرد. پس از اجرای این قطعه جهانبخش از این که این قطعه توانسته پس از گذشت یک سال هنوز محبوب واقع شود ابراز خوشحالی کرد. بعد از این قطعه ترانه « منو نگاه کن» از آلبوم اکسیژن برای حاضران اجرا کرد.

او سپس از آرش برهانی برایر حضورش تشکر کرد و این بار «فرزاد مجیدی» را که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داست را نشان داد و پس از آن یکی دیگر از تازه‌ترین قطعات آلبوم اکسیژن را اجرا کرد.

بعد از این قطعه یکی از بخش‌های متفاوت این اجرا که در نوع خود نوعی نوآوری محسوب می‌شد برای مخاطبان اجرا شد که در آن بابک جهانبخش در کنار پیانو و با همراهی نوازنده ویولن سل یکی از اعضای ارکستر سنفونیک تهران قطعه «یه چیزی میگی» را از آلبوم اکسیژن جرا کرد. در این قطعه رضا تاج‌بخش آهنگساز برخی از آثار جهانبخش نوازندگی پیانو و نوازنده ویولن سل جهانبخش را همراهی کردند سپس جهانبخش از آلبوم «زندگی من» قطعه «دوست دارم» را اجرا کرد و از سرپرست دفتر موسیقی و همچنین مدیریت کارکنان برج میلاد تشکر و به آنها ادای احترام کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches