×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شبکه فروش بیمه پارسیان بازوی توانمند این شرکت برای تحقق اهداف سازمانی

در حالی که از چند سال گذشته با ورود شرکت‌های استارت آپی، فضای صنعت بیمه کمی متحول و رقابت درون آن کمی بیش تر از قبل شده است، اما همچنان ضرورت دارد تا شرکت‌های بیمه با حمایت از شبکه فروش و نمایندگان خود، در راستای پشتیبانی از این گروه برآیند هرچند که ورود به دنیای استارت آپ و الکترونیکی شدن فرآیندهای خرید نیز امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش اقتصادتهران، در حال حاضر شاید اصلی ترین دغدغه شبکه فروش در شرکت‌های بیمه، ورود شرکت‌های استارت آپی به این حوزه باشد، مساله‌ای که نه به راحتی می توان از آن عبور کرد و نه می توان از فعالیت و عملکرد این قبیل کارکردها جلوگیری به عمل آورد.

اما آنچه که محرز و مشخص است این که تعداد بسیار زیادی نماینده فعال در سرتاسر کشور برای شرکت‌های بیمه و همسو با تکنولوژی های جدید در حال فعالیت هستند که نیازمند حمایت از سوی ستاد مرکزی خود می باشند.

نمایندگان شرکت‌های بیمه با انبوه مشکلاتی که دست و پنجه نرم می‌کنند توانستند تاکنون عملکرد قابل قبولی در برخی شرکت‌های بیمه از خود بر جای بگذارند. نمونه بارز این مساله شرکت بیمه پارسیان است که دارای شبکه فروش قوی و بسیار مستحکمی است و از آن سو، این شبکه نیز با ارایه عملکردی قابل قبول، همچنان پشتیبانی مرکزی شرکت را همواره همراه خود داشته است.

به بیان دیگر اگرچه همانطور که گفته شد نمی توان به جنگ تکنولوژی رفت اما با اینحال، می‌توان با اندیشیدن تمهیداتی از اشتغالزایی پایدار حمایت کرد که یکی از راه‌های نیل به این هدف، حمایت از اقدامات و عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در شرکت‌های بیمه است.

شرکت بیمه پارسیان با علم به این مساله و آگاهی از شرایط روز حاکم بر صنعت بیمه کشور تاکنون توانسته پشتیبانی امن و حامی قدرتمندی از شبکه فروش و نمایندگان خود باشد. مصداق بارز این ادعا، اقدام اخیر این شرکت در برپایی چندین غرفه در نمایشگاه کتاب به هزینه خود و دعوت از نمایندگان این شرکت و استقرار آن‌ها برای فروش محصولات بود که با استقبال گسترده مردم و بازدیدکنندگان همراه شد.

به عبارت دیگر، یکی از راه‌های دلگرمی دادن به شبکه فروش و حمایت از فعالیت آنان، همانا ارج نهادن این گروه و همراهی با این شبکه است به گونه‌ای که فعالیت‌های این بخش اگر به خوبی دیده شود، برای پیشبرد اهداف سازمانی هر شرکت بیمه‌ای بسیار مورد نیاز، ارزنده و سودمند است.

برنامه‌های اجرایی و اقدامات عملی شرکت بیمه پارسیان در همراهی شبکه فروش خود، علاوه بر آن که این بخش را به عنوان بازوی توانمند شرکت در رسیدن به اهداف یاری می کند موجب دلگرمی این بخش شده و همانا منفعت ناشی از اقدامات آن نیز نصیب خود شرکت بیمه پارسیان خواهد شد.

به نظر می‌رسد بیمه پارسیان در سال جاری برنامه‌ها و اقدامات اجرایی مناسبی برای افزایش توان شبکه فروش و نیز نمایندگان فعال خود در نظر گرفته و برنامه‌هایی را تعریف و در دستور کار شرکت قرار داده شده است که نویدبخش روزهای روشن برای شبکه فروش آن خواهد بود.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches