×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
“شبکه اجتماعی شمسه” یک عبادت و خدمت بزرگ است

تهران اکونومی: دکتر مهدیه الهی قمشه‌ای، طراحی، ساخت و تولید نرم افزارهای تکنولوژیک بومی مانند شبکه اجتماعی شمسه را یک عبادت و خدمتی بزرگ می‌داند.

خانم دکتر مهدیه الهی قمشه ای- شاعر، مولوی شناس و محقق ادبیات عرفانی – در گفت و گو با ستاد خبری مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه می گوید: مجموعه جشنواره‌های شمسه حرکتی منسجم و مستمر است که انشالله با سرمایه گذاری و حرکت در یک مسیر صحیح، جوانان را به وادی فرهنگ و هنر دعوت خواهد کرد و به آنها هویت فرهنگی خواهد بخشید.

وی در ادامه می‌افزاید: برگزاری هر جشنواره باید برای جوانان خوشایند و جذاب باشد و امیدواریم جشنواره شمسه با پشتیبانی و حمایتی که قرار است متولیان از استعدادهای شناسایی در سراسر تهران کنند، بتواند گام‌های مثبتی را در استعدادیابی و انگیزه بخشی به جوانان بردارد.

این محقق ادبیات عرفانی در مورد منابع جشنواره آئینی شمسه می گوید: انتخاب منابع غنی چون قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و عرضه درست آن در جامعه می‌تواند آثار مثبت و ارجمندی را به دنبال داشته باشد.

الهی قمشه‌ای در واکنش به رونمایی از ۱۷ کتاب آموزشی شمسه خاطرنشان می کند: اگر جشنواره های شمسه بتواند زیبایی و عظمت یاد باریتعالی، نیایش عاشقانه با خدا و ستایش ویژگی‌ها و تناسب آفریده های پروردگار را در تولیدات فرهنگی خود وصف و تبیین کند، حرکت بزرگی را انجام داده است.

وی نسبت به راه اندازی شبکه اجتماعی موبایل شمسه اظهار امیدواری می کند و می گوید: اینکه تعدادی از جوانان عزیز و با استعداد ایرانی نرم افزار شبکه اجتماعی شمسه را طراحی کرده‌اند مایه دلگرمی است. طراحی، ساخت و تولید نرم افزارهای تکنولوژیک مانند شبکه اجتماعی شمسه را یک عبادت و خدمتی بزرگ می‌دانم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches