اقتصادتهران: رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه شایعات ایجاد شده برای برخی از موسسات و بانک ها جنبه تخریبی دارد، گفت: اینها با واقعیت سازگاری ندارد و از فضای باز مجازی علیه بانک ها استفاده می شود.
علی دیواندری افزود: به عنوان مثال کلیپ پخش شده در مورد یکی از شعب بانک پارسیان مربوط به بیش از یکسال پیش و زمانی که از بانک پارسیان خواسته شد تا جهت پرداخت سپرده مشتریان با موسسه ثامن الحج همکاری و مساعدت کند.
رییس پژوهشکده پولی وبانکی ادامه داد: ضمن تقدیر از زحمات مدیریت بانک و پرسنل بانک پارسیان، نشر این کلیپ در این شرایط دور از انصاف و مصداق سوء استفاده از فضای باز مجازی است.
وی به ایبنا اظهار داشت: خوشبختانه مشتریان و سپرده گذاران محترم هوشیاری بخرج دادند و به این قبیل فضا سازی های غیر واقعی و هدفمند توجهی نکردند.
دیدگاه ها بسته هستند.