×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شاخص گذاری در معاونت امور مشتریان مخابرات در راستای مشتری مداری

اقتصادتهران: عضو هیات مدیره مخابرات گفت: با ایجاد معاونت امور مشتریان پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده تغییرات محسوسی در وضعیت و میزان رضایتمندی مشترکان شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، بابک تراکمه با اشاره به ایجاد معاونت امور مشتریان در شرکت مخابرات، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در استان ها و شهرهای مختلف بیش از هفت هزار مرکز دارد که قطعا ارتباط دائم و مستمر با تمامی این مراکز امکان پذیر نبوده و بر همین اساس ممکن است گاه ناهماهنگی هایی ایجاد شود.

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت ویژه ای که در ره نگاشت پنج ساله مخابرات برای مشتریان دیده شده قرار بر آن است که برای رفع این مشکلات در معاونت امور مشتریان شاخص گذاری و برنامه ریزی های متعدد صورت گیرد تا مشکلات مشترکان مخابرات به بهترین نحو حل و برطرف شود.

عضوهیات مدیره مخابرات به موضوع بدهکاری مردم و دولت به مخابرات پرداخته و در پاسخ به سوالی در این خصوص عنوان کرد: طبیعتا بدهی های متعددی در استان ها و سازمان های مختلف وجود دارد که در این میان بخش بزرگی سهم دولت و سازمان های خدماتی و عمومی می شود،حال آنکه دریافت این ارقام می تواند کمک بسیاری به چرخه اقتصادی شرکت مخابرات داشته باشد.

تراکمه در بخش پایانی صحبت های خود نیز به میانگین رقم قبض های تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: پس از تغییرات صورت گرفته در تعرفه های تلفن ثابت، میانگین قبض های تلفن ثابت در استان تهران حدود ۹ هزار تومان و در استان های مختلف رقمی بین ۵ هزار تا ۵۵۰۰ تومان بوده است که البته باید توجه داشت این رقم تنها مربوط به هزینه های تلفن ثابت بوده و بحث اینترنت را در بر نمی گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches