×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیماک در ۳ استان راه‌اندازی شده است

اقتصادتهران: معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون سامانه سیماک با هدف مدیریت امور املاک در سه استان راه‌اندازی و فعال و عملیات برای راه‌اندازی این سامانه در ۱۱ استان آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، حسین مهری سه شنبه ۲۱ شهریور در مراسم رونمایی از سامانه سیماک، سامانه مدیریت یکپارچه املاک کشور، در شیراز گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل در امور معاملات املاک و کاهش مراجعات مردم، جلوگیری از فساد، افزایش سطح نظارت و ممانعت از بروز اجحاف در حق مشتریان و شهروندان است.

وی گفت: افرادی که با فعالیت‌های ملکی سر و کار دارند با یک‌بار مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و دفاتر ICT در روستاها، تشکیل پرونده داده و به شکل الکترونیکی با سازمان‌های ذیربط مرتبط خواهند شد.

مهری با بیان اینکه سیماک زمینه مبادله اطلاعات بین ۸ سازمان مرتبط با املاک را فراهم می‌کند، افزود: برای کار با این سامانه خصوصا در شهرستان‌ها و روستاها، باید آموزش‌های لازم به کاربران ارائه شود.

او یکی از امتیازهای سیماک را ممانعت از فعالیت‌های خلاف در موضوع ملک و زمین عنوان و اضافه کرد: این سامانه جلوی زمین‌خواری و مشکلات مشابه را سد خواهد کرد.

مهری همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه پستمن، گفت: این سامانه با هدف رفاه شهروندان در فعالیت‌های مرتبط با پس، خدمات پیکی و پستی و جابه‌جایی مرسولات پستی راه‌اندازی شده است.

او از راه‌اندازی بازار الکترونیک خبر داد و گفت: تمام شهروندان شهری و روستایی می‌توانند از طریق این سامانه محصولات باغی، صنایع دستی و … خود را در معرض نمایش و فروش بگذارند و مبلغ آن را به صورت آنلاین دریافت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches