×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیلاب بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به تأسیسات آبی رضوانشهر خسارت زد

اقتصادتهران: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی رضوانشهر گفت: بدنبال بارش های اخیر و وقوع سیلاب، تأسیسات آبی این شهرستان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خسارت متحمل شده است.

مهندس شیرزاد رستمی عصر پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : هم اکنون خطوط انتقال آب و تأسیسات مربوطه در مناطق پونل و رودبارسرا از توابع بخش مرکزی رضوانشهر آسیب جدی دیده اند و درصدد رفع آن هستیم.

وی ضمن تشکر از همکاری های خوب نیروهای مردمی با عوامل اداره آب و فاضلاب روستایی در رضوانشهر، افزود: مردم نگران تأمین آب شرب نباشند چون همه توان خود را برای رفع این خرابی ها بکار بسته ایم و اجازه نخواهیم داد تا آب شرب مردم قطع شود.

وی با اشاره به اینکه بارش های شدید و وقوع سیلاب در سطح بسیار وسیع در منطقه اتفاق افتاد و به بسیاری از شبکه های آبی صدمه زد افزود : در اسرع وقت نسبت به ترمیم این خرابی ها اقدام خواهد شد.

رستمی افزود: باتوجه به اینکه خط اصلی انتقال یکی از مناطق بدلیل وقوع سیلاب دچار آسیب شده بود، نیرو های تلاشگر اداره آب و فاضلاب رضوانشهر با بستن طناب به کمر خود وارد رودخانه و سیلاب شدند و این شکستگی را برطرف کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب روستایی و ۱۱ هزار مشترک است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches