×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیب صادراتی شش برابر ارزان‌تر از بازار داخلی

اقتصادتهران: صادرات سیب در پنج ماهه امسال در حالی بیش از ۴۲۳ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده که قیمت آن نسبت به بازار داخلی حدود شش برابر نیز ارزان‌تر و کیلویی ۸۸۶ تومان به مشتریان خارجی فروخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، صادرات سیب در پنج ماهه نخست امسال به ۳۰ هزار و ۹۳۹ تن و ۵۵۵ کیلوگرم به ارزش هشت میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۴ دلار رسیده است که ۴۲۳.۷۷ درصد از نظر وزنی کمتر از میزان صادرات بیش از ۱۶۲ هزار تنی پنج ماهه سال گذشته است.

عنایت الله بیابانی – قائم مقام خانه کشاورز- درباره چرایی کاهش صادرات سیب اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه صادرات محصولات ماننده سیب که جزو محصولات صادراتی به شمار می روند تقریبا به دست فراموشی سپرده شده و به دلیل وجود اختلاف نظرها بین وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت معدن تجارت بر سر تصدی گری بازار داخلی و خارجی به نظر می‌رسد امسال مانند سال های گذشته جدیت در این زمینه وجود نداشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches