×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به کارگران است

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه تامین اجتماعی گسترش و افزایش میزان دسترسی مردم و کارگران به درمان است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان دشتی بوشهر افزود: سیاست این وزارتخانه توجه به کارگران است در این ارتباط ۶ مجموعه فرهنگی ورزشی در استان بوشهر احداث می شود.

وی اضافه کرد:این درحالی است که پیش از این تنها یک مجموعه ورزشی کارگری در این استان وجود داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این زمینه شمار درمانگاه های تامین اجتماعی در استان بوشهر از سه به ۶ درمانگاه افزایش یافته است.

ریعی بیان کرد: تلاش می شود درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی در مدت ۱۸ ماه و فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره کارگران این شهرستان نیز در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: در سفریک روزه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر عملیات اجرایی ۲درمانگاه تامین اجتماعی در دشتی و دیلم، سه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران در شهرستان های جم، دشتی و تنگستان و مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار گناوه آغاز شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در زمینی به مساحت ۲هزار و ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای یکهزار و ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار اولیه ۷۲میلیارد ریال برای ساخت و ۳۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات در مدت ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

یونس خسروانی افزود: همچنین مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی نیز در زمینی به مساحت پنج هکتار با اعتبار ۱۵میلیارد ریال احداث می شود.

وی اضافه کرد: در فاز نخست این مجموعه فرهنگی ورزشی زمین چمن مصنوعی فوتبال و در فازهای بعدی نیز سالن های ورزشی و زمین های روباز برای والیبال، فوتبال ساحلی و ورزش های رزمی در نظر گرفته شده است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر خورموج در فاصله ۸۰ کیلومتری حنوب بوشهر واقع است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches